اولین جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق وعرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی استان در سال 1400با حضور مدیریت و مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی و اعضای کارگروه در ستاد این منطقه برگزار گردید.
به گزارش شاهدنیوز، علی روح اللهی مدیر منطقه با اشاره به اهمیت پیشگیری و مقابله با قاچاق وعرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی استان در صیانت از سرمایه های ملی گفت: هماهنگی و تعامل بین دستگاههای مرتبط در پیشبرد اهداف کارگروه ضروری می باشد.
علی روح اللهی با بیان اقدامات انجام یافته جهت پیشگیری و مقابله با عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی اظهارداشت، با انجام برنامه ریزی و تلاش مدیریت و مسئولین منطقه توزیع نفت سفید خانوارهای روستایی هچنین نفتگاز مصرف کنندگان جزء و گازمایع مورد نیاز خانوارهای فاقد گاز طبیعی و صنایع به صورت الکترونیکی عرضه می گردد.
مدیر منطقه آذربایجان شرقی تصریح کرد اجرای طرح توزیع فرآورده های نفتی با استفاده از زیرساخت بانکی در راستای تحقق دولت الکترونیک بوده و علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان، کاهش قاچاق سوخت و هزینه های جانبی چاپ، نگهداری و امحای کالابرگ های توزیع سوخت را نیز در پی خواهد داشت.
در ادامه جلسه مفاد ضوابط اختصاصی فرآورده های نفتی و بررسی موانع و مشکلات اجرایی آن در استان و دیگر موارد مطروحه توسط اعضای کارگروه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته پیگیری و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.