مدیر کل بازرسی شهرداری تبریز گفت: رویکرد ما پیشگیری، سالم سازی و شفاف سازی بیش از پیش است و بیشترین توان و انرژی مجموعه حراست و بازرسی باید صرف پیشگیری از تخلف و فساد شود.

به گزارش شاهدنیوز، تراب محمدی در جلسه ای با حضور همکاران سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، ضمن تاکید بر اهمیت حوزه بازرسی اظهار کرد: یکی از فعالیت های بازرسی، شفاف‌سازی برنامه ها، نظارت بر حسن اجرای عملکرد دستگاه‌ها و همچنین نظارت بر دستورالعمل ها و ضوابط تعیین شده است.
او خاطر نشان کرد: مدیریت بازرسی عملا بعنوان یک بخش نظارتی درون سازمانی محسوب می شود و هدف اصلی این مدیریت، بازرسی به موقع و حل مسائل است.
مدیر کل بازرسی شهرداری تبریز تصریح کرد: استقرار این واحد ضمن نهادینه سازی ارتقاء سلامت اداری و نظارت بر فعالیت های سازمان، طبق قوانین و ضوابط، میزان بهره وری هر سازمان را ارزیابی و به توانمند سازی و افزایش بهره وری کمک می کند.
او  یادآور شد: نظارت و بازرسی فراهم کننده اطلاعات مفید برای مدیریت اثربخش است، تا با اجرای برنامه های نظارتی و با در نظر گرفتن چگونگی اجرای قوانین در کلیه سطوح، ایرادات و نواقص را شناسایی و اعلام نموده و مراجع مربوطه نسبت به رفع آن اقدام نمایند و محیطی سالم و عاری از هر گونه فساد اداری ایجاد شود.
در پایان این جلسه، پدرام اقدسی به عنوان سرپرست بازرسی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز معرفی شد.