به دنبال پیگریهای انجام شده از طرف مدیریت و پایگاه مقاومت شهید یگانه غفاری و با همکاری مرکز بهداشت شهرستان تبریز درخصوص واکسیناسیون کارکنان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز، دز اول واکسن کرونا در محل سازمان به پرسنل تزریق شد.

به گزارش شاهد نیوز ،به نقل از روابط عمومی سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز به دنبال پیگریهای انجام شده از طرف پایگاه مقاومت شهید یگانه غفاری و با همکاری مرکز بهداشت شهرستان تبریز درخصوص واکسیناسیون کارکنان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز دز اول واکسن کرونا در در محل سازمان به پرسنل تزریق شد.
کشتارگاه تبریز یکی از مراکز مهم تولید گوشت در منطقه محسوب می شود که با واکسینه شدن کارکناآن گام مهمی در سلامت سبد غذایی مردم برداشته شد.
خوشبختانه با رعایت پرتکل های بهداشتی  آمار ابتلا و فوتی‌ ناشی از کرونا در این مجموعه وجود نداشته وبا واکسیناسیون کارکنان و پرسنل زحمتکش کشتارگاه از این حیث هم اطمینان کامل حاصل گردید.

یادآوری می شود در کنار واکسیناسیون کارکنان سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز کلیه افرادی که با این سازمان در ارتباط هستند از جمله(پیمانکاران، رانندگان بخش خصوصی حمل گوشت و چوبداران  ) نیز که شرایط دریافت واکسن کرونا را داشتند واکسن کرونا را دریافت کردند .