مدیرعامل کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز از خرید دستکش ایمنی سیمی برای کارکنان خبر داد و گفت: برای ایمنی هر چه بیشتر کارکنان سازمان در سالن کشتار اقدام به خرید دستکش خاص قصابان نموده ایم.

به گزارش شاهد نیوز،کریم قدرتی افزود: کارکنان کشتارگاه تبریز از جمله خادمین شهر در حوزه سلامت می باشند که با توجه به بعد مسافت روزانه از ساعت ۲ الی ۳ نصف شب سوار سرویس شده و کار مشقت بار خود را از ساعت ۴ صبح آغاز می کنند و به جهت کار مدام با چاقوهای تیز بصورت مستمر با خطر جراحات عمیق مواجه هستند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بافت فلزی این دستکش ها محدودیت چندانی برای حرکت دستان کارگر ایجاد نمی‌کند با این‌حال از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. چنین ساختاری دربرابر اشیاء تیز و برنده مقاومت بالایی داشته و به‌خوبی از دستان کارگرانمان محافظت خواهد کرد.

وی گفت :تمام سعی ما برای عدم آسیب دیدگی کارگران زخکتکش سالن کشتار است که بحمدالله با تهیه این دستکش دیگر شاهد جراحت و بریده شدن دستشان نخواهیم بود.

شایان ذکر است دستکش سیمی یکی از تجهیزات ایمنی می باشد که  احتمال قطع و یا بریده شدن دست در اثر اصابت چاقو یا ساتور را از بین می برد.