شهردار منطقه ۸ تبریز از تملک و تخریب ملک ابتدای مسیر، در پروژه پیاده‌راه خیابان آبیاری خبر داد.

به گزارش شاهدنیوز،  رضا جان‌فشان نوبری ضمن اعلام خبر فوق افزود: به دلیل واقع شدن ملک مخروبه در ورودی خیابان آبیاری، ورودی این مسیر پرتردد، کم عرض شده و تردد شهروندان را با مشکل روبرو می‌ساخت که شهرداری منطقه ۸ به منظور حل این مشکل، طی روزهای اخیر عملیات تملک ملک واقع در ورودی خیابان را آغاز کرده و طی چند روز با تملک و تخریب این ملک، ورودی خیابان آبیاری تعریض شد.

وی افزود: یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۸، پروژه ساماندهی و سنگفرش خیابان آبیاری است که با دو کاربری پیاده راهی و سواره رو، در دست اجرا است و با کار شبانه‌روزی عوامل فنی و عمرانی و خدمات شهری منطقه ۸، این پروژه مهم طی هفته‌های آتی تکمیل و در اختیار شهروندان گرامی قرار می‌گیرد.

شهردار منطقه ۸ ضمن قدردانی از همشهریان گرامی بابت صبر و شکیبایی و تحمل وضع موجود، اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک شاهد بهره برداری و افتتاح پروژه ساماندهی خیابان آبیاری باشیم.

جان‌فشان در خصوص عملیات تعریض ورودی خیابان آبیاری گفت: یکی از مهم‌ترین موانع اجرای طرح ساماندهی و سنگفرش خیابان آبیاری، واقع شدن ملک مخروبه در ورودی خیابان و عرض کم ورودی مسیر بود که بعد از انجام توافقات لازم و طی مراحل قانونی، این ملک تملک و تخریب شده و سرانجام از میان برداشته شد تا ورودی خیابان آبیاری تعریض شود.