دکتر بهروزدبیرکل کشوری جبهه مردمی گام دوم انقلاب در استان آذربایجان شرقی اعلام کردند؛ اهمیت گام دوم انقلاب از این جهت برای ما اهمیت دارد که صادر کننده ی آن چه کسی می باشد.

به گزارش شاهد نیوز ، همایش کشوری جبهه مردمی گام دوم انقلاب با حضور دبیر کل کشوری ، نمایندگان استان آذربایجان شرقی درمجلس شورای اسلامی ،فرماندار شهرستان تبریز و سایر مسئولین و خانواده شهداء در تبریز برگزار گردید.

عارف بهروز در این مراسم گفت : اهمیت گام دوم انقلاب از این جهت برای ما مهم است که صادر کننده ی آن چه کسی می باشدو این بیانیه منشور انقلاب اسلامی ایران در ۴۰ سالگی است.

وی گفت : تحقق گام دوم انقلاب ،تحقق حکومت اسلامی جهانی بوده و یعقین داریم که دستورات الهی بوده و تحقق اهداف این بیانیه برای ما مهم است.

بهروز گفت: تشکیلات در هر کاری اهمیت دارد همان طوری که در زمان حیات امام راحل مردم به بیات امام گوش داده و در اجرای آن خودجوش عمل می کردند در دوران مقام معظم رهبری ، معظم له نیز در بهمن سال ۹۷ بیانیه گام دوم انقلاب را صادر فرمودند و روی این نام تاکید کردند که مردم و مسئولین روی این بحث کار کرده و مسئولین اجرایی در تمام عرصه های اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی این بیانیه کار بکنند.

وی گفت : کار گروه های ۳۸ گانه در استان راه اندازی شده و کتابی نیز در اسن زمینه تهیه شده است و مسئولین این کار گروه ها با جمع بندی مشکلات همراه با راه کارها برای مسئولین اجرایی استان و کشوری ارائه می کنند تا مسئولین بتوانند در رفع مشکلات کوشا باشند.

بهروز دبیر کل کشوری جبهه مردمی گام دوم انقلاب در تبریز گفت : در حوزه پیشگامان گام دوم انقلاب ۷ تعاونی را در این استان راه اندازی کردیم که تمام  سهام این تعاونی ها صد درصد متعلق به مردم بوده و مردم در قبال دریافت سهام این شرکت ها هیچ هزینه ای پرداخت نخواهند کرد و هماننداین تعاونی ها در استان مازندران در حال راه اندازی است.

وی گفت: مقام معظم رهبری که فرمودند آذربایجان باید در پیشگام دوم انقلاب پیشقدم باشند اولین کتاب جنگ نرم توسط گام دوم انقلاب چاپ شده که در آخر این مراسم رونمایی خواهد شد .

گفتنی است در این مراسم دکتر جعفری بعنوان دبیر استانی جبهه مردمی گام دوم انقلاب در استان آذربایجان شرقی معرفی و معارفه شدند .

دکتر جعفری دبیر استانی جبهه مردمی گام دوم انقلاب در تبریز ضمن تشکر از جمع حاضر اعلام داشتند بنده از تمام مدیران ولایی و مردمی استان بخصوص استاندار محترم جناب خرم تقاضا دارم جهت پیشبرد گام دوم انقلاب در استان این مجموعه را یاری نمایند تا بتوانیم در اجرای گام دوم انقلاب در این استان قدمی برداشته باشیم و فرموده ی مقام معظم رهبری را عملی بکنیم که فرمودند آذربایجانیها در گام دوم انقلاب نیز پیش قدم باشند.