2128داوطلب کارآموزی روز جمعه، چهارم مهرماه سال 99 در آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه که به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی برگزار شد، به رقابت پرداختند.

به گزارش شاهدنیوز، از آنجا که احتمال می رود موج جدید شیوع بیماری کووئید 19 در کشور، پاییز امسال آغاز گردد، از اینرو مسئولان مرکز وکلای قوه قضائیه بر آن شدند تا آزمون وکالت امسال را در روزهای آغازین این فصل، یعنی چهارم مهرماه برگزار نمایند.

امسال 2128 داوطلب دختر و پسر آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سالنهای متعدد و کاملاً بهداشتی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به رقابت پرداختند.

معصومه فرهادی، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان آذربایجان شرقی در بازدید از محل برگزاری آزمون، از نحوه میزبانی و رعایت موارد بهداشتی توسط عوامل اجرایی دانشگاه تقدیر و تمجید کرد.

وی گفت: حرفه وکالت و آزمون وکالت و مشاوره خانواده خصوصاً در این برهه نفس گیر و بحرانی بسیار حساس و خطیر می باشد که حضور هوشمندانه و فعالانه پرسنل درگیر در اجرای آزمون نشان دهنده درک بالای آنها از این موضوع است.

دکتربهشتی اصل رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان گفت : 2128 داوطلب کارآموزی وکالت در 10 سالن با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مناسب در حال رقابت هستند.

وی گفت: اکثریت ناظرین و مراقبین سالن ها از اساتید و مدرسین دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوده و  عوامل اجرایی این آزمون 210 نفر می باشد.

حسینی اضهار داشت:اصول امنیت مخزن سئوالات اصلی و فرعی و قرنتینه کاملا رعایت شده است و همکاران نیروی انتظامی و حراست دانشگاه فنی و حرفه ای نیز بر امنیت آزمون نظارت دقیق دارند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان گفت :اعضای هیئت اجرای از ساعت 6 صبح در دانشگاه حضور دارند تا آزمون به نحوه احسن و بدون مسائل حاشیه ای اجرا شود.