رئیس هیأت نظارت بر انتخابات آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هیچ‌یک از دست‌اندرکاران انتخابات، حق حمایت و یا تخریب کاندیداها را ندارند، گفت: هرگونه سوءاستفاده از بیت‌المال و اموال دولتی توسط مسوولان یا کاندیداها به دقت رصد شده و طبق ضوابط و قوانین مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

به گزارش شاهدنیوز، صمد عزیزی در جلسه مشترک ستاد انتخابات، هیأت نظارت بر انتخابات مجلس و هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به آغاز برگزاری جلسات مشترک با هیأت‌های اجرایی انتخابات، اظهار داشت: عمل به قانون، بحث مشترک تمام متولیان انتخابات است و میزان نظارت در این دوره از انتخابات، بهتر از دوره‌های قبلی خواهد بود.

وی با بیان اینکه هیچ ‌یک از دست‌اندرکاران انتخابات، حق حمایت و یا تخریب کاندیداها را ندارند، افزود: هرگونه سوءاستفاده از بیت‌المال و اموال دولتی توسط مسوولان و یا کاندیداها به دقت رصد شده و طبق ضوابط و قوانین مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

آمادگی برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند

مرتضی محمدزاده، دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی نیز از آمادگی استان برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند خبر داد و گفت: آموزش متمرکز مدیران و کارشناسان فرمانداری‌ها و  بخشداری‌های استان، تدوین طرح اجرایی و پیش‌بینی تعداد شعبات اخذ رأی و تعرفه‌های موردنیاز از جمله اقداماتی است که تاکنون در ستاد انتخابات استان انجام شده است.

حفاظت از تک‌تک آرای مردم، وظیفه قانونی و شرعی است

نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان نیز در این جلسه یادآور شد: حفاظت از تک‌تک آرای مردم، وظیفه قانونی و شرعی همه دست‌اندرکاران انتخابات است.

جعفر راستی خاطرنشان کرد: هدف تمام مسوولان انتخابات، برگزاری انتخاباتی باشکوه و با مشارکتی قابل قبول است و امیدواریم این بار نیز شاهد حضور پرشور اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.