شاهدنیوز - مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با اشاره به بازی خوب بازیکنان تیم مس مقابل ایمان شیراز گفت: امروز هدف مان برطرف کردن نقاط ضعف تیم بود.

علی افضل روز شنبه پس از بازی با ایمان شیراز در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز شاهد بازی خوبی بودیم و بازیکنان تیم ایمان شیراز هم خیلی خوب بازی کردند.

مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه مس سونگون و ایمان شیراز به امتیاز این بازی نیاز نداشتند، خاطرنشان کرد: تیم ایمان شیراز بر اساس داشته‌های خود و به رغم اینکه با تعداد نفرات کمی آمده بودند، خیلی خوب دفاع می‌کردند و برنامه‌هایشان را به خوبی در زمین پیاده می کردند.

افضل اضافه کرد: هدف ما این بود که بتوانیم مقابل ایمان شیراز نقاط ضعفمان را برطرف کنیم چرا که هنوز هم یکسری نقاط ضعف داریم که باید در بازی‌های آینده برطرف کنیم و روی نقاط قوت مان بیشتر کار کنیم تا بتوانیم در بازی‌های آینده خیلی بهتر از این ظاهر شویم.

وی در خصوص دیدارهای مرحله بعدی مسابقات عنوان کرد: تیم‌هایی که در مرحله بعدی حضور دارند، با نفرات بهتری می‌آیند، قطعا هزینه‌های بیشتری خواهند کرد و کار ما خیلی سخت‌تر می‌شود و امیدوارم بتوانیم در مرحله بعدی هم بازی‌های خیلی خوبی ارائه کنیم و به هدف اصلی‌مان برسیم.

افضل در مورد هدف تیم مس در دیدار با ایمان شیراز اضافه کرد: هدفمان این بود که به بازیکنان جوان و بچه‌هایی که کمتر بازی می‌کنند، میدان بدهیم تا در بازی‌های بعدی که با کمبود بازیکن به دلیل مصدومیت و محرومیت مواجه می‌شویم، دچار مشکل نشویم.

افضل در خصوص بازی آتی مس اظهار کرد: بازی آینده‌مان با تیم فرش آرای مشهد خواهد بود که این تیم از نظر تاکتیکی خیلی خوب کار می‌کند و دارای مربی باکلاس و بازیکنان خیلی خوبی است و کار ما آنجا خیلی سخت‌تر است ولی امیدواریم بچه‌ها روند رو به رشدشان را ادامه داده و در مشهد هم مثل بازی‌های گذشته استوار و محکم بازی کنند تا بتوانیم شخصیت تیمی‌مان را حفظ کنیم.

تیم مس سونگون در بازی امروز مقابل ایمان شیراز با برتری ۳ بر صفر پیروز میدان شده و در مجموع با کسب ۲۶ امتیاز همچنان در صدر جدول لیگ برار فوتسال گروه ب جای گرفت.

لیگ برتر بیست و دوم فوتسال باشگاه های کشور در ۲ گروه هفت تیمی برگزار می شود.