مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از افزایش سه برابری سرانه آموزشی پیش بینی شده سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خبر داد.

به گزارش شاهدنیوز، بهرام ایران نژاد مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز گفت: اجرای تمامی طرح های آموزشی ضمن خدمت و برگزاری کلاس های آموزشی مرتبط با شرح وظایف شهرداری ها بر اساس پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت گرفته است و با این وجود فرآیند آموزش کارکنان بطور مرتب تداوم داشته و علاوه بر برگزاری ۱۷۸ دوه آموزشی غیرحضوری، ۶۸ دوره نیز برای آموزش های عملی به صورت حضوری تشکیل یافته است.

ایران نژاد اظهار کرد: طی سال ۹۹ در این دوره ها ۸ هزار و ۲۳۸ نفر از همکاران شهرداری تبریز به مدت ۴ هزار و ۴۷۱ ساعت آموزش های مرتبط با محل خدمت و وظایف اداری را فرا گرفتند و بدین ترتیب سرانه آموزش کارکنان شهرداری تبریز به حدود ۵۹.۱۵ ساعت رسید که به طور کلی ۴۸۷ هزار و ۲۶۲نفر ساعت در گروه آموزش این اداره کل دوره های مختلف آموزشی را سپری کرده اند.

ایران نژاد ضمن تقدیر و تشکر از همکاران گروه آموزش شهرداری تبریز و اساتیدی که در این دوره ها همکاری داشته اند، گفت: در سال آتی دوره های آموزشی منظم و در جهت اهداف آموزشی و ارتقاء سطح علمی همکاران پیش بینی شده ادامه خواهد داشت تا کارکنان مجموعه آخرین علوم و مهارت های شغلی و اجتماعی را فراگیرند.

یادآور می شود دوره های ارایه شده بر اساس نیاز سنجی های صورت گرفته توسط معاونت ها، مناطق ۱۰ گانه، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز است.