به گزارش شاهدنیوز، مرتضی موحد نیا با اشاره به بخشنامه اخیر وزیر محترم کشور، افزود: بر اساس این بخشنامه، سه شاخص (سوابق کاری در شهرداری تبریز، میزان تحصیلات دانشگاهی و مصاحبه تخصصی) جامعه هدف اجرای طرح ساماندهی کارکنان و مبنای اصلی تشکیل کمیته ویژه با حضور دستگاه های نظارتی است که با رعایت عدالت در شهرداری تبریز اجرا می شود.
موحد نیا ادامه داد: سوابق کاری در شهرداری تبریز ۶۰ امتیاز، میزان تحصیلات ۲۰ امتیاز و مصاحبه تخصصی نیز ۲۰ امتیاز از صد امتیاز این طرح را به خود اختصاص داده اند.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز همچنین تصریح کرد: مصاحبه تخصصی شامل ۱۰ سوال تخصصی رشته تحصیلی متناسب با شرایط احراز شغل و ۱۰ سوال تخصصی در خصوص وظایف و ماموریت های محوله در شهرداری ها و سازمان های وابسته شامل سوالاتی برای ارزیابی میزان آشنایی فرد با وظایف اختصاصی با یکی از مراکز علمی معتبر استان که توسط کمیته آزمون مشخص شده است، انجام می گیرد.
مرتضی موحدنیا تصریح کرد: کارکنانی که پس از آخرین مرحله بارگذاری مدارک مورد نیاز در سامانه خدمات پرسنلی شهرداری تبریز(ps) موفق به اخذ مدارک دانشگاهی جدید شده اند می توانند پس از آماده سازی زیرساخت سامانه ps طی هفتته جاری، مدارک خود را در این سامانه بارگذاری کنند.
Sunday, 22 December , 2024