شاهدنیوز - رضا رحمانی وزیر سابق صمت و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در معاونت شهرستانهای ستاد مرکزی آیت الله رئیسی ودر دیدار با دکتر محمدی حمایت خویش رااز آیت الله رئیسی اعلام کردند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و گفتمان معاونت شهرستانهای ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان آذربایجان شرقی ،وی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری جهت حضور حداکثری گفت: همانطوری که مقام معظم رهبری فرموده اند در واقع نه تنها سرنوشت چهارساله شاید هشت ساله در این انتخابات رقم می خورد و تصمیماتی که در این دوره ها گرفته خواهد شد، اثرات آن چندین سال قابل مشاهده است.

وی افزود : انتخابات حقی است که در نظام جمهوری اسلامی به مردم داده شده و مردم سرنوشت خود و جامعه را  تعیین می کنند و آینده خود و فرزندانمان و آیندگان در گرو انتخاب صحیح و اصلح ما می باشد.

رحمانی حل مشکلات تولید و معیشت مردم را از مهمترین کارهای  کاندیداهای ریاست جمهوری عنوان کرد و افزود: مشکلاتی که جامعه کنونی بخصوص در حوزه اقتصادی با آن درگیر است و فشار زیادی به مردم و کشور وارد می شود و لازم است در کارزار انتخاباتی فردی کارآمد و توانمند که بتواند تمام منابع را بسیج و با تمامی ارکان نظام هماهنگ شود انتخاب گردد که در این راستا به نظر بنده این شخص آیت الله رئیسی می باشد که الحمدالله از توان برقراری چنین ارتباطی برخوردار هستند و سوابق مدیریتی و سوابق فکری ایشان نشان می دهد که چنین توانمندی را دارند.وسابقه اجرایی ایشان بیانگر توانمندی وی می باشد که بتواند در دولت جدید، تیمی قوی و کارآمدی را تشکیل  دهد.

وزیر سابق صمت گفت:  آیت الله رئیسی وابستگی خاص جناحی یا فردی ندارند و در صورت پیروزی قطعا در دولت جدید از نیروهای سالم، پاکدست و توانمند استفاده خواهند  کرد و قوه مجریه به عنوان قوه ای که در سرنوشت و زندگی روزمره مردم و مسائل کشور نقش بی‌بدیلی دارد و انشاالله با انتخاب رئیس جمهوری قوی و شخص جناب آقای رئیسی بتوانیم شاهد آن باشیم.

رحمانی افزود: مشکلات مملکت اتفاقی قابل حل نیست و نیازمند تیمی قوی و کاردان است و آیت الله رئیسی در جایگاه های اجرایی که داشتند توانمندی خویش را به اثبات رسانده اند و امیدوارم مردم در ۲۸ خرداد با حضور حداکثر ی در پای صندوقهای رای و با انتخاب آیت الله رییسی در سازندگی ایران اسلامی نقش آفرینی نمایند.

در این دیدار دکتر محمدی معاون شهرستانهای ستاد آیت الله رئیسی در استان آذربایجان شرقی ضمن قداردانی از حضور دکتر رحمانی در ستاد آیت الله رئیسی در استان ابراز داشتند : حضور پرشور در پای صندوق‌های رای انتخابات ۲۸ خرداد ماه، اقتدار و ابهت نظام اسلامی ایران را افزایش می‌دهد.

وی حضور مردم در پای صندوق‌های رای را تجلی حمایت از نظام دانست و افزود: در انتخابات ۲۸ خرداد باید هم مشارکت حداکثری داشته باشیم و هم با انتخاب درست خود در هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، مانع ورود افراد ناکارآمد به بدنه مدیریتی و اجرایی کشور شویم ومردم نقش اصلی را در حفاظت از نظام و دستاوردهای انقلاب بر عهده دارند .