شاهدنیوز - مسئول امور شهرستان های ستاد حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در طول بیش از چهار دهه اخیر، در ایران اسلامی مردم رهبران خود را به سبک دینی و با برگزاری انتخابات برگزیده اند، گفت: با توجه به اینکه رییس جمهوری منتخب به عنوان عالی‌ترین مقام رسمی کشور بعد از رهبر است باید با کشورهای دیگر، به ویژه کشورهای منطقه تعامل داشته باشد، هر چقدر پشتوانه رای وی بالا باشد، قدرت چانه زنی دولت وی نیز بیشتر خواهد بود.

محمدی افزود: بدیهی است که رئیس جمهوری آینده باید از موضع اقتدار در تعاملات منطقه ای و بین المللی حضور داشته باشد و تحقق این امر مستلزم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

وی اضافه کرد: انتظار این است مردم در انتخاب خود دقت و به طور حتم نامزدی را انتخاب کنند و از شرکت در این رویداد ملی طفره نروند. از شهروندان فهیم انتظار می رود که از حالا درباره رئیس جمهوری منتخب پیش داوری نکنند و با حضور پرشور در شعبه های اخذ رای، وی را در پیشبرد برنامه های خود یاری کنند.

وی ادامه داد: واقعیت این است که دولت های مختلف تاکنون اقدامات زیادی در حوزه های مختلف حیات اجتماعی کشورمان انجام داده اند و امروزه وظیفه ماست که با امیدآفرینی، مردم را به پای صندوق های رای بکشانیم.