شاهدنیوز - دکتر فرهنگی نماینده مردم تبریز،اسکو و آذر شهر در دیدار با دکتر تراب محمدی معاون شهرستانهای ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان آذربایجان شرقی انتخابات و مشارکت مدنی را مهم ترین رخداد سیاسی در کل دنیا و نشان دهنده آرا و برآمده از قدرت تصمیم گیری و انتخاب اجتماع دانست.

وی افزود: رئیس جمهور برگزیده از آرا مردم نماینده افکار جامعه بوده و مجری قوانین و پیش برنده اقتصاد و رفاه و توسعه آن در راستای منافع کشور است، پس طبیعی است انتخابات ریاست جمهوری مهم ترین رخداد کشور باشد.

نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر به دلیل شرایط خاص و حساس منطقه و جهان انتخابات این دوره را پر اهمیت دانست و افزود: کشور ما همیشه منشأ آثار و نمود تمدن و مدنیت در جهان بوده است.

وی تأثیر انتخابات ریاست جمهوری در سرنوشت عمومی جامعه را قابل بررسی و مشاهده دانسته و گفت: قرار است سرنوشت کشور را حداقل ۴ سال و حداکثر ۸ سال در اختیار منتخبی قرار دهیم که عملکرد او و دولتش تاثیر مستقیمی بر اقتصاد و وضع معیشت مردم دارد.

دکتر فرهنگی جایگاه آیت الله رئیسی را در افکار عمومی شناخته شده و توانمندی های اجرایی و قضایی، عملکرد شفاف و دیدگاه روشن ایشان را غیر قابل کتمان توصیف کرد.

وی دلیل حمایت از آیت الله رئیسی را پیشینه درخشان ایشان دانست و افزود: با احترام به تمامی داوطلبان این دوره ریاست جمهوری و شرایط خاص کشور و با علم بر توانمندی آیت الله رئیسی در مناصب اجرایی و قضایی باید ایشان را مورد حمایت قرار دهیم .

منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم مانند حمایت حداکثری مردم در انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رئیس‌جمهور که آن هم در شرایط خاص آن زمان کشور بود، این دوره هم با مشارکت حداکثری مردم این انتخابات شکل بگیرد و برگ زرین دیگری در تاریخ این مرز و بوم برای آیندگان رقم بخورد.

دکتر فرهنگی نارضایتی های مردم را به حق دانسته و ادامه داد: نباید اجازه دهیم در این برهه نارضایتی ها سایه سرنوشت مردم و کشور بیافکند چرا که جایگاه انتخابات ریاست جمهوری جنبه ملی دارد و جهانیان به قضاوت ما خواهند نشست.