شاهد نیوز - معاون هماهنگی شهرستان های ستاد آیت الله رئیسی دراستان آذربایجان شرقی با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به تبریز به عنوان مهمترین سفر استانی ایشان گفت: آذربایجان از دیر باز کانون آگاهی بوده و مردم این خطه در طول ۴۳ سال انقلاب شکوهمند اسلامی منشأ خدمات و همیشه در صحنه و تاثیرگذار بوده اند.

تراب محمدی افزود: آذربایجان دیار بزرگانی چون خیابانی، ثقه الاسلام، ستارخان و باقرخان و دلاور مردانی چون باکری ها، تجلایی ها، شفیع زاده ها ،علامه جعفری ها و…. بوده و در راه اعتلای وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه پیشتاز بوده اند.

وی قیام تاریخی ۲۹ بهمن تبریز را تنها گوشه ای از جانفشانی مردم این خطه دانست گفت: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند: در تبیین افتخارات مردم آذربایجان نخبه پروری در علم و هنر و سیاست و روحیه جریان سازی در تحولات تاریخی و سیاسی کشور دو ویژگی افتخار آمیز این دیار است.

محمدی با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به تبریز گفت: آذربایجان در نظر آیت الله رئیسی مهم و شاخص بوده و از هر لحاظ از اهمیت بالایی برخوردار است و بدین دلیل به عنوان مقصد سفر ایشان انتخاب شده است.

وی با اشاره به شرایط خاص کشور و تحریم های خصمانه دشمنان در این برهه خاطر نشان کرد: بار دیگر مردم انقلابی و همیشه در صحنه آذربایجان با همیت و غیرت خود در ۲۸ خرداد در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

تراب محمدی ضمن دعوت از عموم مردم جهت حضور در این مراسم گفت : آیت الله رئیسی روز چهارشنبه ۲۶ خرداد ماه ساعت ۱۹ عصر در استادیوم تختی (باغشمال  تبریز) با مردم شهید پرور آذربایجان دیدار خواهند داشت.