شاهدنیوز - معاون هماهنگی شهرستان های ستاد آیت الله رئیسی در استان مردم سالاری و تکیه بر مردم را یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی دانست و افزود: حضور حداکثری و مشارکت مردم مثل همیشه خط بطلانی بر خیال های خام دشمنان بود.

تراب محمدی گفت: مشارکت مردم همیشه راهگشا بود و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.

وی انتخابات ریاست جمهوری را انتخاب یک الگوی مدیریت برای اداره کشور دانست و گفت: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند «انتخابات در یک روز انجام می گیرد اما اثر آن چند سال باقی می ماند» ، کارنامه و سوابق آیت الله رئیسی در تمامی مسئولیت هایشان نشان از توانمندی و عبور کشور از بحران دارد.

محمدی آذربایجان را پیشتاز در همه عرصه های انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و گفت: آذربایجان در طول ۴۳ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه در صف اول تحولات و پشتیبان نظام و مقام معظم رهبری بوده است.

معاون شهرستان های ستاد آیت الله رئیسی همچنین با اشاره به سوابق و توانمندی های آیت الله رئیسی ، وی را اصلح ترین فرد برای ریاست جمهوری دانست و افزود: آیت الله رئیسی با توجه به عملکرد و سوابق درخشان شأن اصلح ترین فرد برای مدیریت اجرایی کشور در این برهه است.

وی ادامه داد: امیدوارم در سایه رهنمودهای دلسوزانه مقام معظم رهبری و توانمندی آیت الله رئیسی بار دیگر قدرت ایران را در تمامی عرصه ها به رخ جهانیان بکشیم.