سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، مجموع اعتبار پیشنهادی از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به استان از بابت مصوبات سفر رئیس جمهور را ۴۷۰ میلیارد تومان بیان کرد.

به گزارش شاهد نیوز ، حیدر فتح‌زاده روز یک شنبه در نهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: اعتبار پیشنهادی از محل مسوولیت‌های اجتماعی شرکت نفت از بابت مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان در سال ۱۴۰۲ به فصل ورزش و تفریحات استان ۱۳.۵ میلیارد تومان است.

وی مبلغ پیشنهادی مسوولیت‌های اجتماعی به حوزه‌های فرهنگ و هنر و کتابخانه های عمومی استان را نیز هر کدام ۵۰ میلیارد تومان و حوزه علوم پزشکی را نیز ۲۲.۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، تصریح کرد: به فصل آموزش استان نیز رقم ۳۰۰ میلیارد تومان از محل مسوولیت‌های اجتماعی شرکت نفت لحاظ شده است که از همین محل، رقم ۷۰ میلیارد تومان به حوزه آموزش و پرورش شهرستان چاراویماق در نظر گرفته شده است.

فتح‌زاده تصریح کرد: شرکت ملی نفت در نظر دارد این رقم ۳۰۰ میلیارد تومان فصل آموزش برای پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، صرفاً در مناطق روستایی و محروم اختصاص دهد.

این مسؤول مجموع اعتبار پیشنهادی از محل مسوولیت‌های اجتماعی شرکت نفت به استان آذربایجان شرقی در دور دوم سفر ریاست جمهوری را ۴۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد.