بازیکن تبریزی فصل گذشته سپاهان گفت: به دلیل مسائل شخصی از این تیم اصفهانی جدا می‌شود.

به گزارش شاهد نیوز به نقل از خبرنگار ورزشی آناج، علیرضا نقی‌زاده درباره آخرین وضعیت خود در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: فعلا چیزی معلوم نیست. من با باشگاه سپاهان برای دریافت رضایت‌نامه‌ام صحبت کردم و با 4 تیم لیگ برتری در حال مذاکره هستم تا تیم جدیدم را انتخاب کنم. ان‌شاءالله در دو سه روز آینده وضعیتم مشخص خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در اوایل فصل گذشته با بدشانسی در جریان یک بازی دوستانه رباط پاره کردم و حدود 6، 7 ماه از میادین به دور بودم. بعد از این اتفاق و به دلیل اینکه باشگاه سپاهان نام من را از لیست خارج کرده بود در ادامه نتوانستم برای این تیم بازی کنم.

هافبک سابق تیم‌های گسترش فولاد و تراکتور با ابراز رضایت از باشگاه اصفهانی گفت: من از باشگاه سپاهان راضی هستم چون در روزهایی که مصدوم بودم واقعا هوای مرا داشتند و خیلی کمکم کردند.

نقی‌زاده راجع به جدایی‌اش از تیم سپاهان افزود: بخاطر مسائل شخصی، شرایطم برای ادامه حضور در تیم سپاهان درست نبود. من حتی در لیست آسیایی سپاهان حضور داشتم اما طی صحبت‌هایی که با آقای نویدکیا انجام دادم توافق کردیم تا از این تیم جدا شوم.

این بازیکن تبریزی در خاتمه به اتفاقاتی که در پایان لیگ هجدهم برایش افتاد، اشاره و تأکید کرد: ان‌شاءالله بعد از مشخص شدن تیم آینده‌ام در مورد فوتبال تبریز صحبت خواهم کرد.