به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات و مسایل شهروندان، معاون دادستان عمومی و انقلاب ارومیه، اعضای شورای اسلامی شهر و دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار در سطح منطقه چهار حضور یافتند.

به گزارش شاهد نیوز ،در این بازدید میدانی که مسئولان دادگستری آذربایجان‌غربی، برخی مسئولان دستگاههای اجرایی ذیربط، معاونین و مدیران شهرداری ارومیه حضور داشتند، ابتدا با حضور در مسجد امام حسین(ع) دیگاله، مشکلات ساکنان این محله همچون ساماندهی معابر، پسماند و نوسازی مدرسه موجود مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

در ادامه با توجه به درخواست‌های اصناف و کسبه بازار جهت رفع مشکلات منجمله ساماندهی آب‌های سطحی، قسمت‌های مختلف بازار تاریخی ارومیه با همراهی رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی مورد بازدید قرار گرفت و پس از بررسی موضوعات مطروحه دستورات لازم جهت رفع موانع و مشکلات صادر شد.

اطلاع از روند و جزییات ساماندهی بخشی از میدان امام خمینی(ره) همچنین بررسی طرح ساماندهی سد معبر خیابان عطایی و آگاهی از مشکلات موجود و تسریع در حل آن مشکلات بخشی از بازدید امروز را به خود اختصاص داد.

بهبود شرایط در محله‌های مختلف مناطق ۵گانه ارومیه و فراهم‌سازی بستر مناسب جهت ارتقای رضایتمندی شهروندان و در ادامه مشارکت آنان در اداره شهر همواره مورد تاکید مدیریت شهری قرار دارد.