اولین پارک بانوان شهرستان ورزقان با حضور نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

 

به گزارش  شاهد نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری خاروانا ،باتلاش و همت شورای اسلامی و شهرداری خاروانا پارک ویژه بانوان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال بدست رضا علیزاده نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی و با حضور اعضای شورای اداری بخش و شهرستان، شوراهای اسلامی و بانوان گرانقدر مورد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مداحی شهردار خاروانا در این مراسم به اهمیت و نیاز شهر به پارک بانوان پرداخت و گفت: جامعه اسلامی توجه ویژه ای به نقش بانوان در حوزه‌های مختلف همسرداری، فرزندآوری و فعالیت در اجتماع دارد لذا در این راستا فراهم سازی ایجاد روحیه نشاط و ارتقا سرانه ورزشی این قشر تأثیرگذار نیز امری حیاتی است.

مداحی گفت: حضور زنان در تمامی حوزه‌های مختلف جامعه چشمگیر و انکارناپذیر است، زمانی که انتظار حفظ حریم و استمرار حضور مؤثر زنان جامعه را داریم باید بستر لازم برای ارتقای روحیه شور و نشاط در جامعه ایجاد گردد و توسعه اماکن مخصوص بانوان یکی از این بسترهاست که نیازمند توجه ویژه مسئولین و شهرداری‌ها و شوراها است.

گفتنی است در بین شهرستان‌های قره‌داغ، این اولین پارک ویژه بانوان هست که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و خاروانا پیشتاز در احقاق حقوق اجتماعی و شهروندی بانوان این شهر می باشد.