فرمانده پایگاه شهید فرزانه شهرداری تبریز با اشاره به اهمیت نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف در شهرداری تبریز گفت: دشمن احساس می کند تنها جبهه ای که امکان پیروزی برابر جمهوری اسلامی را دارد جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

به گزارش شاهدنیوز، تراب محمدی در جلسه اعضای پایگاه شهید فرزانه شهرداری تبریز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع ما از کیان اسلام، دستاوردهای انقلاب اسلامی، ناموس و خاک کشورمان بود، برای همین دفاع ما، دفاعی مقدس است.

او با بیان اینکه در تاریخ  ایران هیچ جنگی نبوده که با جدا شدن بخشی از کشور به اتمام نرسد اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس با تدبیر دور اندیشانه امام (ره) مردم به میدان آمدند و مشتاقانه با دفاع از کشور حماسه آفریدند.

مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز افزود: دشمن از این جنگ آموخته است که هرگونه تهاجمی به کشور داشته باشد با همین مقاومت مواجه خواهد شد.

محمدی گفت: این افتخار در سایه مجاهدت ایثارگران، خانواده شهدا، جانبازان به وجود آمده و با تدبیر مقام عظمای ولایت و با مجاهدت بسیجیان و مدافعان حرم که در آن سوی مرزهای کشور در خط مقدم مقاومت، ادامه پیدا کرده است تا گزندی به کشور و مردم نرساند.

او افزود: امروز در سایه این مقاومت ها به کشوری امن در جزیره ناامن تبدیل شده ایم.

رئیس شورای پایگاه شهید فرزانه شهرداری تبریز با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور گفت: اگر دولتمردان کشور بتوانند به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنند و از کج سلیقگی ها دوری کنند در جنگ اقتصادی با دشمن نیز پیروز خواهیم شد.

محمدی خاطرنشان کرد: دشمن می داند که در جنگ اقتصادی  موفق نخواهد شد بر همین اساس با ایجاد جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال مسخ جوانان کشور هستند، آنها می خواهند جوانان ما را به سمت تجمل، انحرافات فکری، رذائل اخلاقی و تشریفات سوق دهند که با بصیرت و آگاهی جوانان در این راه هم موفق نخواهند شد.

او گفت: بسیجیان ما در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تا جایی که کلام مان نفوذ دارد وظیفه دارند و باید تلاش کنیم. نباید اجازه بدهیم دشمن به خواسته خود برسد.

رئیس شورای پایگاه شهید فرزانه شهرداری تبریز ادامه داد: ما قوی هستیم و در تمامی مسائل کشور از قدرت بالایی برخوردار هستیم و همیشه باید مطیع و پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به کشورمان آسیبی نرسد. با وجدان کاری و رضایتمندی مردم و رفع مشکلات مردم به وظیفه خود عمل کنیم.