میرتاج‌الدینی طی سوالی از وزیران کشور و دادگستری که به امضای چند تن از نمایندگان استان رسیده است خواستار تعیین و تکلیف معدن اندریان و استخراج‌های غیر قانونی از آن شد.

به گزارش شاهدنیوز، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در اعتراض به فعالیت‌های غیر اصولی و مخاطره‌آمیز در فرایند استحصال طلا از معدن اندریان و به تاراج رفتن انفال و سرمایه‌ی ملی توسط افراد سودجو در این منطقه، به صورت جداگانه از وزرای کشور و دادگستری طرح سوال کرد.

وی در متن سوال مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به واگذاری غیرشفاف و غیر اصولی این معدن به یک شرکت خارجی بدون لحاظ سقف سهم افراد خارجی بیان و از عملکرد این شرکت در تخریب محیط زیست انتقاد کرد.

این سوال تاکنون به امضای سایر نمایندگان از جمله احمد علیرضا بیگی، محمدحسین فرهنگی و روح‌الله متفکر آزاد(نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو)، مهدی اسماعیلی(نماینده میانه)، حسین حاتمی(نماینده کلیبر خداآفرین و هوراند)، اللهوردی دهقانی(نماینده ورزقان)، جعفر راستی(نماینده شبستر)، علی علیزاده(نماینده مراغه و عجب‌شیر)، احمد محرم‌زاده(نماینده اهر و هریس) رسیده است.