شهردار تبریز از آسفالت‌ریزی ۲۰۰ هزار تنی معابر شهری در شش ماهه اول سال خبر داد.

به گزارش شاهدنیوز؛ ایرج شهین باهر اظهار داشت: آسفالت‌ریزی اساسی معابر و محلات تبریز با اولویت معابر اصلی  در حال اجرا است که از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر تبریز توزیع شده است.

او افزود: ۱۰۰ هزار تن از این مقدار توسط کارخانه تولید آسفالت سازمان عمران شهرداری تبریز تهیه و بر اساس اولویت‌های آسفالت شهری توزیع شده است و بقیه آن توسط مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز تأمین می‌شود.

شهردار تبریز با اشاره به اولویت شهرداری تبریز در آسفالت‌ریزی معابر شهری گفت: اگرچه معابر اصلی در اولویت اجرای نهضت آسفالت قرار دارد، اما مناطق کم‌برخوردار شهر از جمله خیابان‌های انقلاب، ارم، اسلامشهر  و بخش‌هایی از بلوار نیایش به صورت اساسی آسفالت‌ریزی و ساماندهی می‌شوند.

او اضافه کرد: توجه ویژه‌ای به کیفیت آسفالت ارائه شده در معابر شهری نیز داریم و در این راستا ضمانت لازم را از پیمانکار مربوطه اخذ می‌کنیم.

ایرج شهین‌باهر با اشاره به افزایش حجم آسفالت‌ریزی معابر شهری به نسبت سال‌های گذشته  اظهار داشت: سال گذشته شهرداری تبریز ۲۲۶ هزار تن آسفالت‌ریزی اساسی در سطح معابر تبریز انجام داده بود که پیش‌بینی می‌شود این رقم تا امسال از مرز ۳۵۰ هزار تن نیز بگذرد.